Przetrwać Szaleństwo

nowość

Serdecznie zapraszam na moje nowe opowiadanie, o którym wspominałam na zakończenie [epilogu]. Małe info: 
Przyszłość. Świat próbuje odnaleźć się po zakończeniu III wojny światowej. Główna bohaterka straciła rodzinę i stara się spełnić ostatnią wolę rodziców. Przypadkowo wplątuje się w międzyświatową walkę. Dokłada starań, aby przeżyć, chociaż wokół krążą zmartwychwstali żądni ludzkiego mięsa.
Tak, różni się ono zupełnie od tego, które jest tutaj. Ale w życiu trzeba spróbować wszystkiego, prawda? Także ten... Jakby ktoś lubił takie klimaty to zapraszam: [Przetrwać Szaleństwo] .

1 komentarz :

  1. Witam.
    Ponieważ w związku ze zmianami, jakie zaszły na Rejestrze blogów odnośnie podziału podkategorii fantasy na pięć podgatunków (dark, heroic, high, low, urban), nie otrzymałam żadnych informacji o wyborze, postanowiłam umieścić blog w kategorii low fantasy, ponieważ właśnie w takiej kategorii widnieje w katalogu Przy barze fantastyki. W razie innej decyzji można poinformować mnie o tym na Rejestrze, wtedy przeniosę blog.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kultura i uzasadniona opinia przede wszystkim. :)